Bankowość elektroniczna

 

szkic_myszka_kolor

Bank BPH wdrożył nowe funkcjonalności Systemu Bankowości Internetowej Banku BPH dla Klientów indywidualnych. Przypominamy, że platforma internetowa pozwala na sprawdzenie informacji dotyczących Państwa Kredytu - bez konieczności kontaktu z Infolinią.

Zachęcamy Państwa do korzystania z nowej wersji aplikacji.

 

 

Za pośrednictwem  Systemu Bankowości Internetowej Banku BPH dla Klientów indywidualnych możecie Państwo sprawdzić:

  • aktualne zadłużenie,
  • wysokość miesięcznej raty kredytu,
  • historię spłat,
  • wysokość raty kredytu  przeliczonej z waluty obcej na złotówki po aktualnym kursie,
  • status polis ubezpieczeniowych.

oraz przesłać do Banku

  • formularz zmiany danych osobowych oraz zgód marketingowych,
  • wniosek korzystania z usługi "Polecenie Zapłaty".

 

Instrukcja obsługi formularzy.

Do nowego Systemu Bankowości Internetowej Banku BPH dla Klientów indywidualnych można zalogować się poprzez stronę www.bph.pl

Regulamin dostępu do informacji o kredytach hipotecznych (pdf) »

Pierwsze logowanie do nowego Systemu Bankowości Internetowej Banku BPH dla Klientów indywidualnych, po dniu podziału Banku BPH, dla obecnych użytkowników systemu Sez@m, odbędzie się na dotychczasowych zasadach, po czym system zaleci zmianę hasła.

Dla nowych użytkowników wymagana będzie rejestracja tutaj »

 

 

Poniżej zamieszczamy instrukcje logowania oraz odblokowania hasła:

 

PODSTAWOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

  1. Upewnij się, że logujesz się na stronie banku.
    Adres strony koniecznie musi zaczynać się od HTTPS i mieć symbol kłódki, co oznacza, że połączenie jest szyfrowane. Na stronę logowania najbezpieczniej jest wchodzić bezpośrednio ze strony głównej banku. Nie należy wchodzić na stronę logowania banku przez linki przekazywane w wiadomościach e-mail. Należy unikać wchodzenia na stronę logowania banku za pomocą adresów zapisanych "w ulubionych" lub przez strony logowania proponowane przez wyszukiwarki internetowe.
  2. Nie ignoruj problemów z certyfikatami strony.
    Czytaj uważnie pojawiające się w przeglądarce komunikaty o zagrożeniach. Nie ignoruj ostrzeżeń o błędnym lub nieważnym certyfikacie i koniecznie zachowaj ostrożność. Dwukrotne kliknięcie na symbol kłódki umożliwia wyświetlenie informacji o certyfikacie (np. data ważności i dla kogo został wystawiony).
  3. Silne hasło to podstawa bezpieczeństwa.
    Imiona dzieci, partnera lub pupila, data urodzenia, kolejne znaki z klawiatury nie są dobrym zabezpieczeniem Twoich środków i danych osobowych. Silne hasło powinno być odpowiednio długie, mieć co najmniej 10 znaków, duże i małe litery, znak specjalny taki jak np. @, #, $ oraz przynajmniej jedną cyfrę. Pomieszane ciągi znaków są lepszym rozwiązaniem niż standardowe słowa z cyfrą na końcu. Dobrą praktyką jest zmienianie hasła np. raz w miesiącu, nawet wówczas gdy system tego nie wymusza.
  4. Uważaj na wiadomości próbujące wyłudzić Twoje dane.
    Nigdy nie odpowiadaj na wiadomości z prośbą o podanie Twoich poufnych danych (np. do logowania) lub zawierających prośby o ich aktualizację. Bank nigdy nie prosi w wiadomościach o podanie poufnych informacji (dane osobowe, identyfikatory, hasła, kody SMS). Nie otwieraj wiadomości i dołączonych do nich załączników nieznanego pochodzenia.
  5. Podczas logowania do bankowości internetowej nie wymagamy od Ciebie instalowania żadnych dodatkowych aplikacji ani certyfikatów.
    System bankowy w procesie logowania nigdy nie prosi o żadne dodatkowe dane poza koniecznymi do uwierzytelnienia w systemie bankowości internetowej (np. login, hasło, wskazanie tokena).
  6. Chroń swoje dane uwierzytelniające do bankowości internetowej.
    Nie zapisuj wrażliwych danych w sposób łatwo dostępny dla osób postronnych (np. "żółte kartki" przyklejone do monitora lub klawiatury). Nie przechowuj danych uwierzytelniających w sposób umożliwiający ich wykorzystanie przez osoby postronne w przypadku zagubienia lub kradzieży (np. hasła do aplikacji mobilnej nie trzymaj w telefonie).
  7. W razie potrzeby zablokuj dostęp.
    W przypadku zgubienia lub kradzieży danych uwierzytelniających do bankowości internetowej należy  niezwłocznie zmienić dane uwierzytelniające za pośrednictwem bankowości internetowej lub pod numerem infolinii.
  8. Dbaj o systemy i aplikacje, z których korzystasz.
    Używaj jedynie legalnego oprogramowania. Pamiętaj aby aktualizować systemy operacyjne, programy antywirusowe oraz przeglądarki internetowe w komputerze i telefonie. Regularnie skanuj urządzenia używane do bankowości internetowej aktualnym programem antywirusowym. Do korzystania z bankowości internetowej nie używaj obcych komputerów którym nie można ufać (np. w kafejkach internetowych).
  9. Zgłaszaj wszystkie nieprawidłowości.
    Jeśli otrzymasz wiadomość sms lub e-mail z prośbą o Twoje dane do bankowości lub instalację dodatkowego oprogramowania - zgłoś się do nas za pośrednictwem infolinii.
  10. Korzystaj z opcji bezpieczeństwa dostępnych w bankowości internetowej.
    Włącz maskowanie hasła i ustaw lokalizację geograficzną, z której możesz się bezpiecznie logować. Dzięki temu dostęp do Twojego konta będzie lepiej zabezpieczony przed potencjalnymi niebezpieczeństwami.

Śledź komunikaty o zagrożeniach publikowane przez Związek Banków Polskich.
Związek Banków Polskich na stronach internetowych: http://zbp.pl/dla-konsumentow publikuje aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla klientów banków. W celu zachowania bezpieczeństwa swoich pieniędzy staraj się na bieżąco śledzić zamieszczane tam informacje.

PODSTAWOWE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

  1. Upewnij się, że logujesz się na stronie banku.
    Adres strony koniecznie musi zaczynać się od HTTPS i mieć symbol kłódki, co oznacza, że połączenie jest szyfrowane. Na stronę logowania najbezpieczniej jest wchodzić bezpośrednio ze strony głównej banku. Nie należy wchodzić na stronę logowania banku przez linki przekazywane w wiadomościach e-mail. Należy unikać wchodzenia na stronę logowania banku za pomocą adresów zapisanych "w ulubionych" lub przez strony logowania proponowane przez wyszukiwarki internetowe.
  2. Nie ignoruj problemów z certyfikatami strony.
    Czytaj uważnie pojawiające się w przeglądarce komunikaty o zagrożeniach. Nie ignoruj ostrzeżeń o błędnym lub nieważnym certyfikacie i koniecznie zachowaj ostrożność. Dwukrotne kliknięcie na symbol kłódki umożliwia wyświetlenie informacji o certyfikacie (np. data ważności i dla kogo został wystawiony).
  3. Silne hasło to podstawa bezpieczeństwa.
    Imiona dzieci, partnera lub pupila, data urodzenia, kolejne znaki z klawiatury nie są dobrym zabezpieczeniem Twoich środków i danych osobowych. Silne hasło powinno być odpowiednio długie, mieć co najmniej 10 znaków, duże i małe litery, znak specjalny taki jak np. @, #, $ oraz przynajmniej jedną cyfrę. Pomieszane ciągi znaków są lepszym rozwiązaniem niż standardowe słowa z cyfrą na końcu. Dobrą praktyką jest zmienianie hasła np. raz w miesiącu, nawet wówczas gdy system tego nie wymusza.
  4. Uważaj na wiadomości próbujące wyłudzić Twoje dane.
    Nigdy nie odpowiadaj na wiadomości z prośbą o podanie Twoich poufnych danych (np. do logowania) lub zawierających prośby o ich aktualizację. Bank nigdy nie prosi w wiadomościach o podanie poufnych informacji (dane osobowe, identyfikatory, hasła, kody SMS). Nie otwieraj wiadomości i dołączonych do nich załączników nieznanego pochodzenia.
  5. Podczas logowania do bankowości internetowej nie wymagamy od Ciebie instalowania żadnych dodatkowych aplikacji ani certyfikatów.
    System bankowy w procesie logowania nigdy nie prosi o żadne dodatkowe dane poza koniecznymi do uwierzytelnienia w systemie bankowości internetowej (np. login, hasło, wskazanie tokena).
  6. Chroń swoje dane uwierzytelniające do bankowości internetowej.
    Nie zapisuj wrażliwych danych w sposób łatwo dostępny dla osób postronnych (np. "żółte kartki" przyklejone do monitora lub klawiatury). Nie przechowuj danych uwierzytelniających w sposób umożliwiający ich wykorzystanie przez osoby postronne w przypadku zagubienia lub kradzieży (np. hasła do aplikacji mobilnej nie trzymaj w telefonie).
  7. W razie potrzeby zablokuj dostęp.
    W przypadku zgubienia lub kradzieży danych uwierzytelniających do bankowości internetowej należy  niezwłocznie zmienić dane uwierzytelniające za pośrednictwem bankowości internetowej lub pod numerem infolinii.
  8. Dbaj o systemy i aplikacje, z których korzystasz.
    Używaj jedynie legalnego oprogramowania. Pamiętaj aby aktualizować systemy operacyjne, programy antywirusowe oraz przeglądarki internetowe w komputerze i telefonie. Regularnie skanuj urządzenia używane do bankowości internetowej aktualnym programem antywirusowym. Do korzystania z bankowości internetowej nie używaj obcych komputerów którym nie można ufać (np. w kafejkach internetowych).
  9. Zgłaszaj wszystkie nieprawidłowości.
    Jeśli otrzymasz wiadomość sms lub e-mail z prośbą o Twoje dane do bankowości lub instalację dodatkowego oprogramowania - zgłoś się do nas za pośrednictwem infolinii.
  10. Korzystaj z opcji bezpieczeństwa dostępnych w bankowości internetowej.
    Włącz maskowanie hasła i ustaw lokalizację geograficzną, z której możesz się bezpiecznie logować. Dzięki temu dostęp do Twojego konta będzie lepiej zabezpieczony przed potencjalnymi niebezpieczeństwami.

Śledź komunikaty o zagrożeniach publikowane przez Związek Banków Polskich.
Związek Banków Polskich na stronach internetowych: http://zbp.pl/dla-konsumentow publikuje aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla klientów banków. W celu zachowania bezpieczeństwa swoich pieniędzy staraj się na bieżąco śledzić zamieszczane tam informacje.

Strona internetowa Banku BPH wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w polityce prywatności i plików cookies więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close