Rzecznik Klientów Banku BPH

Głównym zadaniem tej funkcji jest wsparcie Klientów w kontaktach z Bankiem poprzez służenie im jako instancja odwoławcza w przypadku różnicy stanowisk i niezadowolenia z decyzji Banku i wyjaśnień uzyskanych w odpowiedzi Banku na reklamację - informacje dot. możliwości złożenia reklamacji dostępne są tutaj » 

 

Zasady zgłaszania sprawy do Rzecznika Klientów

Wsparcie Rzecznika Klientów w rozwiązaniu reklamacji Klienta uzależnione jest od spełnienia następujących kryteriów:

  • korespondencja Klienta powinna stanowić odwołanie od decyzji Banku, ze wskazaniem okoliczności sprawy i oczekiwanego od Banku rozwiązania,
  • korespondencja Klienta powinna zostać skierowana do Rzecznika Klientów na piśmie.

 

Kontakt z Rzecznikiem Klientów

Zgłoszenie sprawy do rozstrzygnięcia przez Rzecznika Klientów możliwe jest w następujących formach:

  • pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: 80-175 Gdańsk, ul. płk. Jana Pałubickiego 2,
  • pocztą elektroniczną na adres: rzecznik.klientow@ge.com,

 

Zachęcamy do skorzystania ze wsparcia Rzecznika Klientów i możliwości zgłoszenia uwag i opinii dotyczących funkcjonowania Banku.

Strona internetowa Banku BPH wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w polityce prywatności i plików cookies więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close