×

Jak wykorzystujemy pliki cookie?

Niezbędne pliki cookie są wykorzystywane w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Strona korzysta również z analitycznych plików cookie, które wykorzystywane są w celu ulepszania funkcjonowania strony i informacji o sposobie korzystania ze strony. W celu uzyskania więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką cookie.

Rzecznik Klientów Banku BPH

Głównym zadaniem tej funkcji jest wsparcie Klientów w kontaktach z Bankiem poprzez służenie im jako instancja odwoławcza w przypadku różnicy stanowisk i niezadowolenia z decyzji Banku i wyjaśnień uzyskanych w odpowiedzi Banku na reklamację - informacje dot. możliwości złożenia reklamacji dostępne są tutaj » 

 

Zasady zgłaszania sprawy do Rzecznika Klientów

Wsparcie Rzecznika Klientów w rozwiązaniu reklamacji Klienta uzależnione jest od spełnienia następujących kryteriów:

  • korespondencja Klienta powinna stanowić odwołanie od decyzji Banku, ze wskazaniem okoliczności sprawy i oczekiwanego od Banku rozwiązania,
  • korespondencja Klienta powinna zostać skierowana do Rzecznika Klientów na piśmie.

 

Kontakt z Rzecznikiem Klientów

Zgłoszenie sprawy do rozstrzygnięcia przez Rzecznika Klientów możliwe jest w następujących formach:

  • pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: ul. Cypriana Kamila Norwida 1, 80-280 Gdańsk
  • pocztą elektroniczną na adres: rzecznik.klientow@ge.com,

 

Zachęcamy do skorzystania ze wsparcia Rzecznika Klientów i możliwości zgłoszenia uwag i opinii dotyczących funkcjonowania Banku.