×

Jak wykorzystujemy pliki cookie?

Niezbędne pliki cookie są wykorzystywane w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Strona korzysta również z analitycznych plików cookie, które wykorzystywane są w celu ulepszania funkcjonowania strony i informacji o sposobie korzystania ze strony. W celu uzyskania więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką cookie.

Raport bieżący 15/2012

Cele biznesowe Banku do 2015 roku

23 lipca 2012 roku

Zarząd Banku BPH S.A. informuje, że Strategia Banku jest oparta na pięciu głównych kierunkach:

1.    Bank nr 1 pod względem Fair Play i zaufania.
2.    Dostarczający klientom indywidualnym i biznesowym:

  • przejrzyste produkty,
  • proste procesy i procedury,
  • wysoką jakość obsługi.

3.    Optymalizujący źródła finansowania.
4.    Skutecznie zarządzający ryzykiem.
5.    Zwiększający efektywność poprzez inwestycje i racjonalizację kosztów.

Do roku 2015 Bank zamierza osiągnąć następujące cele biznesowe:

  • wzrost sprzedaży o 10%  w ujęciu rocznym,
  • wskaźnik kosztów/ dochodów poniżej 60%,
  • stopa zwrotu z kapitału (ROE) powyżej 10%.

Szczegóły dotyczące Strategii zostaną przedstawione w 4 kwartale 2012 roku.