×

Jak wykorzystujemy pliki cookie?

Niezbędne pliki cookie są wykorzystywane w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Strona korzysta również z analitycznych plików cookie, które wykorzystywane są w celu ulepszania funkcjonowania strony i informacji o sposobie korzystania ze strony. W celu uzyskania więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką cookie.

Wniosek o historię spłat w Systemie Bankowości Internetowej

Bank BPH wdrożył nową funkcjonalność, umożliwiającą przesłanie do Banku „Wniosku o historię spłat” za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej (SBI).

Funkcjonalność jest dostępna dla zarejestrowanych w SBI Klientów indywidualnych Banku.

Informację o Systemie Bankowości Internetowej i jego dostępności znajdziesz , TUTAJ.

Dzięki nowej funkcjonalności Klienci mogą złożyć dedykowany typ wniosku - ”Wniosek o historię spłat” w SBI, w którym mogą wybrać sposób doręczenia dokumentu.

Przy wyborze opcji przekazania historii kredytu za pośrednictwem Platformy Internetowej w formie pliku PDF, Klient korzysta z oferty promocyjnej Banku, polegającej na nienaliczeniu opłaty wynikającej z aktualnej Taryfy Opłat i Prowizji (wskazanej pod pozycją opłaty za „Sporządzenie historii spłaty kredytu, na wniosek Klienta”).

Natomiast przy wyborze opcji przekazania historii kredytu w formie dokumentu papierowego za pośrednictwem Poczty Polskiej, realizacja wniosku podlega opłacie zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji.

Aktualna Taryfą Opłat i Prowizji znajduje się TUTAJ.

Aby skorzystać z funkcjonalności należy:

  1. Zalogować się do Systemu Bankowości Internetowej,
  2. Wejść na formatkę „Wiadomości”,
  3. Kliknąć przycisk „Nowa wiadomość”,
  4. Po wyświetleniu dedykowanego okna nowej wiadomości w polu „Kategoria” wybrać „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”, wówczas zostaną uzupełnione pola:
  • „Temat” wartością „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”,
  • „Numer rachunku”, w którym domyślnie zostanie wyświetlony NRB, na którym znajduje się aktualnie Klient, z możliwością zmiany jeżeli Klient posiada więcej niż  jeden aktywny kredyt,
  • Treść wiadomości,
  1. W polu treść zaznaczyć jeden z checkboxów, wskazujących formę w jakiej Bank ma udzielić odpowiedzi.

Istnieje możliwość wybrania tylko jednego sposobu doręczenia – albo poprzez przekazanie pliku z Historią kredytu w formie PDF za pośrednictwem Platformy Internetowej albo za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany w Platformie Internetowej w Profilu Klienta.

Jeżeli adres wysyłkowy powinien być inny niż wskazany w Profilu Klienta, wówczas Klient przed wysłaniem „Wniosku o sporządzenie historii kredytu”, powinien zmienić adres poprzez wysłanie za pośrednictwem Platformy Internetowej wiadomości o kategorii „Zmiana danych osobowych”. Od razu po złożeniu wniosku o „Zmianę danych osobowych” może zostać złożony „Wniosek o sporządzenie historii kredytu”.

Jednocześnie przypominamy, że innego typu wnioski Klienci Banku BPH mogą składać poprzez:

  1. przesłanie oryginału kompletnego i podpisanego Wniosku na adres Bank BPH SA, ul. Cypriana Kamila Norwida 1, 80-280 Gdańsk;
  2. wysłanie skanu lub zdjęcia kompletnego i podpisanego wniosku na adres email KontaktBPH@ge.com z adresu email zarejestrowanego w Banku.

Zachęcamy Państwa do korzystania z nowej funkcjonalności, udostępnionej w Systemie Bankowości Internetowej.