Kontakt z Bankiem w czasie epidemii Koronawirusem
Szanowni Państwo,
wprowadzony w Polsce stan epidemiologiczny to sytuacja niecodzienna i wyjątkowa dla nas wszystkich. W trosce o zdrowie i wspólne bezpieczeństwo zachęcamy Państwa do kontaktu z Bankiem w sposób zdalny, poprzez:
- poprzez korzystanie z naszej platformy internetowe
lub
- przesyłając dokumenty e-mailem na adres KontaktBPH@ge.com.
Za pośrednictwem Platformy Internetowej Banku BPH możecie Państwo sprawdzić:
- aktualne zadłużenie,
- wysokość miesięcznej raty kredytu,
- historię spłat,
- wysokość raty kredytu przeliczonej z waluty obcej na złotówki po aktualnym kursie,
- status polis ubezpieczeniowych.
oraz przesłać do Banku
- formularz zmiany danych osobowych oraz zgód marketingowych,
- wniosek korzystania z usługi "Polecenie Zapłaty".
Z uwagi na zaistniałą sytuację, stawiającą nowe wyzwania przed nami wszystkimi, czas oczekiwania na odpowiedź Banku może również ulec wydłużeniu.
Uprzejmie prosimy o wyrozumiałość