Kontakt z Bankiem w czasie epidemii Koronawirusem

Szanowni Państwo,

wprowadzony w  Polsce stan epidemiologiczny to sytuacja niecodzienna i wyjątkowa dla nas wszystkich. W trosce o zdrowie i wspólne bezpieczeństwo zachęcamy Państwa do kontaktu z Bankiem w sposób zdalny, poprzez:

lub

 

Za pośrednictwem  Platformy Internetowej Banku BPH możecie Państwo sprawdzić:

 

  • aktualne zadłużenie,
  • wysokość miesięcznej raty kredytu,
  • historię spłat,
  • wysokość raty kredytu  przeliczonej z waluty obcej na złotówki po aktualnym kursie,
  • status polis ubezpieczeniowych.

oraz przesłać do Banku

  • wniosek o przerwę w spłacie z uwagi na epidemii wywołanym wirusem SARS-CoV-2,
  • formularz zmiany danych osobowych oraz zgód marketingowych,
  • wniosek korzystania z usługi "Polecenie Zapłaty".

 

Z uwagi na zaistniałą sytuację, stawiającą nowe wyzwania przed nami wszystkimi , czas oczekiwania na odpowiedź Banku może również ulec wydłużeniu. 

Uprzejmie prosimy o wyrozumiałość

Strona internetowa Banku BPH wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w polityce prywatności i plików cookies więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close