Awaria skrzynki kontaktbph@ge.com
2021.11.30Informujemy, że z przyczyn niezależnych od Banku, występują trudności w wysyłaniu przez BPH wiadomości e-mail z adresu KontaktBPH@ge.com. Wiadomości Banku mogą trafiać do skrzynek „spam” lub nie docierać w ogóle. Wg. najlepszej wiedzy Banku sytuacja dotyczy przede wszystkim wiadomości wysyłanych na adresy z grupy Wirtualnej Polski (wp.pl, o2.pl. tlen.pl, go2.pl) oraz adresów takich jak: autograf.pl, onet.eu, onet.pl, poczta.onet.pl, vp.pl, wiener.pl, lublin.uw.gov.pl, gmail.com, interia.eu, interia.pl, looni.pl, pzu.pl, warta.pl.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności jakie mogą z tego wynikać. Zespół IT Banku pracuje nad przywróceniem usługi, o postępach będziemy informować za pośrednictwem strony internetowej Banku.
Zachęcamy jednocześnie do korzystania z systemu bankowości internetowej Banku, który umożliwia sprawną i bezpieczną wymianę wiadomości, w tym załączników.