×

Jak wykorzystujemy pliki cookie?

Niezbędne pliki cookie są wykorzystywane w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Strona korzysta również z analitycznych plików cookie, które wykorzystywane są w celu ulepszania funkcjonowania strony i informacji o sposobie korzystania ze strony. W celu uzyskania więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką cookie.

Zmiana domeny E-mail Banku

Szanowni Państwo,

Od dnia 10.12.2025 r. zmianie uległ adres poczty elektronicznej Banku BPH.
Nowy adres E-mail: kontaktBPH@bph.pl

Prosimy o korzystanie z nowego adresu e-mail w przypadku  wszelkiej korespondencji.

 

 

Czy mogę nadal korzystać ze starego adresu e-mail banku?

Nie, od dnia 10.12.2025 r. prosimy o kierowanie korespondencji na nowy adres poczty elektronicznej Banku BPH: KontaktBPH@bph.pl

Czy zmiana adresu e-mail wpłynie na moje dotychczasowe zgłoszenia?

Nie, wszystkie zgłoszenia przesłane na stary adres e-mail zostaną obsłużone.

Jak mogę zweryfikować, że nowy adres e-mail należy do banku?

Nowy adres e-mail został podany na oficjalnej stronie internetowej banku oraz w komunikatach przesłanych do klientów. Prosimy o kontakt wyłącznie pod adresem podanym w powyższych kanałach komunikacji.

Czy zmiana adresu e-mail wpłynie na przetwarzanie moich danych osobowych?

Nie, zmiana adresu e-mail nie wpływa na przechowywanie ani przetwarzanie danych osobowych.

Co zrobić, jeśli wysłałem wiadomość na stary adres e-mail?

Prosimy o ponowne wysłanie wiadomości na nowy adres Banku lub kontakt z Bankiem za pośrednictwem innych kanałów:

  • Wysłanie wiadomości za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej, 
  • Kontakt z Infolinią Bankiem pod numerem +48 58 300 75 00 (z telefonów stacjonarnych, komórkowych i z zagranicy) lub 801 889 889 (z telefonów stacjonarnych).

Czy muszę coś zrobić w związku ze zmianą adresu e-mail banku?

Nie, wystarczy, że od teraz będzie Pan/Pani korzystać z nowego adresu e-mail banku przy wysyłaniu wiadomości pocztą elektroniczną.