Zmiana domeny E-mail Banku
Szanowni Państwo,
Od dnia 10.12.2025 r. zmianie uległ adres poczty elektronicznej Banku BPH.
Nowy adres E-mail: kontaktBPH@bph.pl
Prosimy o korzystanie z nowego adresu e-mail w przypadku wszelkiej korespondencji.
Czy mogę nadal korzystać ze starego adresu e-mail banku?
Nie, od dnia 10.12.2025 r. prosimy o kierowanie korespondencji na nowy adres poczty elektronicznej Banku BPH: KontaktBPH@bph.pl
Czy zmiana adresu e-mail wpłynie na moje dotychczasowe zgłoszenia?
Nie, wszystkie zgłoszenia przesłane na stary adres e-mail zostaną obsłużone.
Jak mogę zweryfikować, że nowy adres e-mail należy do banku?
Nowy adres e-mail został podany na oficjalnej stronie internetowej banku oraz w komunikatach przesłanych do klientów. Prosimy o kontakt wyłącznie pod adresem podanym w powyższych kanałach komunikacji.
Czy zmiana adresu e-mail wpłynie na przetwarzanie moich danych osobowych?
Nie, zmiana adresu e-mail nie wpływa na przechowywanie ani przetwarzanie danych osobowych.
Co zrobić, jeśli wysłałem wiadomość na stary adres e-mail?
Prosimy o ponowne wysłanie wiadomości na nowy adres Banku lub kontakt z Bankiem za pośrednictwem innych kanałów:
- Wysłanie wiadomości za pośrednictwem Systemu Bankowości Internetowej,
- Kontakt z Infolinią Bankiem pod numerem +48 58 300 75 00 (z telefonów stacjonarnych, komórkowych i z zagranicy) lub 801 889 889 (z telefonów stacjonarnych).
Czy muszę coś zrobić w związku ze zmianą adresu e-mail banku?
Nie, wystarczy, że od teraz będzie Pan/Pani korzystać z nowego adresu e-mail banku przy wysyłaniu wiadomości pocztą elektroniczną.