Bank BPH (grupa GE Capital)
Bank BPH (grupa GE Capital)

Strona główna » Bankowość elektroniczna » Bankowość internetowa » Dostęp informacyjny

 

Jeśli zapomniałeś hasła dostępu bądź wpisane hasło jest nieprawidłowe i nie możesz zalogować się do Systemu Internetowego Sez@m, hasło możesz odblokować samodzielnie - wystarczą 3 kroki. Funkcja ta dotyczy wyłącznie Dostępu informacyjnego. 

Krok pierwszy - podaj dane  

Wprowadź swój:

  • identyfikator (CIF lub alias - w zależności którego rodzaju identyfikatora używasz),
  • numer PESEL oraz 
  • kod, który system wyświetli na ekranie
I kliknij guzik "Dalej"
 przejdź dalej    
krok drugi - wpisz hasło przesłane smsem   Jeśli numer twojego telefonu komórkowego jest znany Bankowi otrzymasz sms-em hasło startowe, które należy wpisać w puste pole widoczne na ekranie
  lub
  Jeśli Bank nie zna Twojego numeru telefonu komórkowego, bądź podany numer jest nieaktualny możesz skorzystać z alternatywnego sposobu - Kliknij przycisk "Nie otrzymałem SMS’a", wówczas pojawi się dodatkowy krok (do jego wykonania należy przygotować numer umowy, datę zawarcia umowy, w przypadku kredytu  kwotę przyznanego kredytu w oryginalnej walucie, w przypadku kart nazwisko rodowe matki)
 przejdź dalej    
krok trzeci - ustaw nowe hasło   Ustal nowe hasło zgodnie z polityką bezpieczeństwa i zaloguj się do systemu Sez@m
     


Pobierz Podręcznik Systemu Internetowego Sez@m w trybie informacyjnym dla Klientów posiadających dostęp wyłącznie do kart kredytowych i innych kredytów, aby zapoznać się ze sposobem samodzielnego odblokowania dostępu również w przypadku nieposiadania przez Bank Twojego numeru telefonu.