Bank BPH (grupa GE Capital)
Bank BPH (grupa GE Capital)

Strona główna » Bankowość elektroniczna

Nowy wizerunek strony internetowej Banku BPH

Miło nam poinformować, iż Bank BPH zmienia logo i identyfikację wizualną.

W związku z tym od dnia 1 listopada 2009 roku na stronach internetowych Banku BPH nastąpi zmiana logo oraz kolorystyki strony.

nowe logo

Nowe logo będzie widoczne na stronie internetowej Banku, w materiałach reklamowych, dokumentach i korespondencji przesyłanej z Banku. Od początku października trwa także proces zmiany oznakowania oddziałów, który zakończy się w listopadzie.

Zmiana logo i identyfikacji wizualnej Banku BPH nie ma wpływu na nazwę prawną i dane rejestrowe Banku.

Filozofia nowej marki opiera się na myśleniu o Banku i Klientach w kontekście bliskiej, osobistej relacji. Symbolem i kluczem tej jedności jest linia wywodząca się ze stylistyki Franciszki Themerson, światowej sławy polskiej graficzki i ilustratorki. Linia stanowi motyw przewodni wizualizacji połączonego Banku. W nowym logo jest ona widoczna jako dwie zwrócone do siebie postaci, które symbolizują dialog, wzajemne zrozumienie i związek pomiędzy Bankiem a jego Klientami. Nowa marka została zbudowana na wartościach Banku BPH, takich jak stabilność, tradycja i solidność, oraz wartościach GE Money Banku, którego atrybutami są dynamizm, młodość i nowoczesność.

Zobacz wszystkie